Elmerengtem...

2008.08.10. 22:59

 

 

 

 

 

Hihetetlen, hogy az embert mennyire fel tudják emészteni a nők! Ez most nem ilyen "nőgyűlölő" szöveg akar lenni. Elmagyarázom: Amint megszabadultak tőlem, rögtön tudtam, hogy hol keressem a vigaszt. Most úgy tűnik, mintha nem is szerettem volna az ex-emet, de nagyon is szerettem, ezért hagytam elmenni. [Mondtam én, hogy lesz csöpögős rész...:)] Na szóval bejött a képbe a szomszéd csaj aranyos kis barátnője. Aztán egy másik leányzó, aki nagyon kedves, aranyos, de én nem akarok tőle semmit. Aztán még két másik csaj msn-en, akik mindketten arra várnak, hogy mondjak egy időpontot, hogy mikor jöhetnek végre pár kellemes órára. Persze külön. Na de szeretném kicsit kiemelni a szomszéd nő barátnőjét, legyen, a továbbiakban mondjuk Andi. Van egy olyan érzésem, hogy rajtam kívül főleg róla szól ez a blog a továbbiakban, de az is megtörténhet, hogy hamar megy/megyek a süllyesztőbe. A lényeg, hogy most ő az, akiben leginkább fantáziát látok, és igencsak ráterelődött a figyelmem. Röviden összefoglalva sokkot kaptam, amikor megmondta, hogy mennyi idős, mert laza 4-5 évet simán hazudhatna felfelé. Az a probléma, hogy nem tudok kiigazodni rajta, nem tudom, hogy mikor mond igazat, vagy mikor próbál hülyíteni. Lehet, hogy semmi alapom nincs a gyanakvásra, és csak az előző csalódás miatt vagyok ilyen bizalmatlan.

Azt hiszem, a továbbiakban a blog erről a "kapcsolatról" fog szólni, vagy egy másikról, de a lényeg, hogy hasonló keletű dolgok lesznek benne. Holnap jelentkezek friss élményekkel, addig is kívánok mindenkinek nyugodalmas jó éjszakát!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr18609922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása