A keresztapa

2008.08.27. 01:28

Elég sok dolog történt, amióta utoljára írtam. A legtöbb változás bennem történt. Na, de ne legyen "in medias res", mindent szépen az elejétől... Hűha... Nem is olyan könnyű megkeresni az elejét, mint gondoltam. :) Voltam ma meglátogatni "Andit", a lányt, akit úgy volt, hogy valószínűleg soha nem fogok látni. Eléggé össze van törve. Aztán tegnap találkoztam az exemmel, mert a nyaralásra kellett fizetni az utasbiztosítást, és mindenkinek ott kellett lennie. Féltem nagyon a találkozástól, de annyi volt köztünk, hogy köszöntünk egymásnak, és amikor elváltunk, akkor is. :) Viszont a két köszönés közt hiába beszélgettem folyamatosan a többiekkel, elég forró volt a levegő. Nem is néztünk egymásra. Egyszer összeakadt a tekintetünk. Kaptam utólag visszajelzést, hogy az volt a feltűnő, hogy nem is néztünk egymásra. Érdekes nyaralás lesz, az biztos. De igyekszek úriember maradni. :) Következő... Ma elhatároztam, hogy mindenképp küzdök azért a vidéki munkáért, mert hallottam egy összeget, hogy mennyi a fizetés[nem tudom menyire valós...], de a lényeg, hogy elhatároztam, hogy nekem AZ a leányzó kell, aki ott lakik! Sokan azt hiszik, hogy miatta megyek oda dolgozni. Nem így van, de neki is nagy szerepe van a dologban. Kedvelem. Ugye eddig csak msn-en beszéltünk, és a kedves komaasszonyom [még nem akarom lelőni a nap eseményét!] Mondta, hogy nem lehetek szerelmes betűkbe, és képekbe. Nem is vagyok. Csak kedvelem. De nagyon. És ha úgy alakul a dolog, akkor bármi lehet belőle. De előbb meglátjuk, hogy eljutok-e odáig, hogy egy városban lakjunk. :) Szóval a nyaralás alatt is igyekszek ellenállni a kísértésnek[remélem, ebben segít az exem is :)], és "Andival" is valahogy is közölnöm kéne, hogy nem hiszem, hogy működne az, ami még el sem kezdődött. Csak az a kellemetlen az egészben, hogy mondta egy közös ismerősnek, hogy meg akar komolyodni kapcsolatok terén, és szeretne megállapodni valaki mellett. Most pont ide illik a mondás, hogy " Szép dolog a szerelem.... Csak az a csúnya baszás ne lenne!" :) Na de nem bírom tovább, közhírré teszem a nap, a hét, a hónap, az év, az évtized eseményét! :) Van egy család, akik nagyon jó barátaim. Van három gyerekük, a legkisebb lány már életének keményen a két és feledik évét tapossa, megjegyzem, máig a menyasszonyom volt. :) De történt egy esemény, amiért le kellett mondanom erről a tisztről. Lemondani... Nem lefokoztak, előléptettek! :) Megkérdezték, hogy mit szólnék, ha én lennék a három gyerek keresztapja. Igazság szerint most sem fogtam fel teljesen a dolgot. :) Természetesen igen-t mondtam. :) Van három darab negyed gyerekem. :) Az már majdnem egy egész! :) Szóval a lényeg, hogy tök happy ma minden, mert ugye történt ez az esemény, és elhatároztam, hogy végre egy lányra összpontosítok. Remélem, sokáig megmarad ez a hangulatom! :) Ja, és még egy fontos dolog! Szakács révén ma én főztem itthon. Nem megyek a részletekbe, mert a komaasszonyom szerintem beleállította a billentyűzetet a monitorba, amikor meséltem, hogy mit hogyan csináltam. Azt hiszem anyám szavai voltak a legmeggyőzőbbek: "Eddig ez a legfinomabb kaja, amit itthon csináltál." Ennél nagyobb elismerés nem is kell. Persze a kedves illetékesek ne feledkezzenek meg A halászléről, és A marhapörköltről! :) Azt hiszem ma nyugovóra térek, csak bedobok még pár linket, érdemes megnézni a blogokat! :)

Jóccakát mindenkinek! Ja, és ma MINDENKIT szeretek! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr80634923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izuru 2008.08.27. 03:02:55

Hali ^^ Megjött Ms. Hosszúkomment :)
Először is: Tetszik az oldal, (főleg ugye mint tudjuk, orvosilag bizonyított, a zöld nyugtató szín :D)
Másodszor: Igazán élvezhető a stílusod. Változatos, kifejező, megjelenítő. Veled sírtam, nevettem. Bár inkább merengtem. És itt a gond. Tudom, az élet nem lányregény (esetedben maszkulin felhanggal xD) de ne kösd munkához a szerelmet, szerelemhez a távolságot, távolsághoz a problémát, problémához a véglegességet. (jó, tudom pontosan, egyenlőre még szó sincs szerelemről) de nem szabad ilyen láncot alkotni. Ördögi kör. Nem feltétlenül következik egyik dolog a másikból. Felettébb fejlett korunkban ez a táv nem is táv. Millió mód áthidalható. (persze ezzel nem nyugtattalak meg mi?) csak próbálkozom. Végletekbe hajlónak tűnsz kicsit, és notórius elmélet gyártónak, ami mondjuk tök jó csak nem mindig.(ezt jól megmondtam..ehh) Na jó nem megy ez nekem így hajnali 2:57-kor.
Gratulálok az új titulushoz. ^^ És a háromnegyed gyermekhez.
Két szilvát ha a szádba tömsz tökéletes Marlon Brando eredeti akcentussal (saját élmény) xD
Kívánok szerencsét, a munkához, lányzóhoz, keresztgyerekekhez.
Maradok tiszteletlen: Izuru xD

csakegysrac 2008.08.27. 03:12:44

Köszönöm szépen a kimerítő kommentet, DE... És megint itt egy de. :) Nem kötöm a munkához a "szerelmet". A munkalehetőség előbb volt, csak most felerősödött bennem a szándék, hogy kihasználjam. A többit meg meglátjuk, hogy mi az ami összejön, mi az ami nem. Amúgy mostanában egyre gyakrabban megnevettetsz! Beteg vagy? :P Még egyszer köszönöm, hogy időt, és fáradságot szánsz arra, hogy elolvasd a pörsenéseimet, és még véleményezd is. Ezért érdemes írni! ^^

mechtild 2008.08.27. 10:13:27

Hmm szerintem az, hogy a Kislány ottvan és pont oda kaptál melót ez egy jel, ami számomra azt mondja, hogy ha itt is kell hagynod azokat akik szeretnek(minket) akkor is menj és próbáld meg, mert rossz nem lehet, se pénzügyileg, se szerelmileg:) ki tudja? Lehet, hogy majd jóhamarosan kapom a portaládába a meghivot amin a Te és a Kisasszony neve áll, házasságot kötnek:P:D:D kijárna már neked egy kis boldogság, mert megérdemelnéd:)
Ne nézz másokat, mert akkor soha nem lesz belőled semmi, csak arra gondolj amit Te elképzeltél, amit szeretnél megvalósítani, mert ahogy ismerlek sikerülni fog:)
Gratulálok a keresztapás kitüntetésedhez:) mostmár csak el kell dönteni ki legyen a keresztanyu:D:D:D
nah elég belőlem pusszanat:)

csakegysrac · http://csakegysrac.blogol.hu 2008.08.28. 12:37:54

Hát őőő gratula a neves poszthoz, másrészt ne a távolságot add mérvadónak, az sosem probléma, vagyis én így látom... itt azon van a hangsúly hogy akarjátok-e...szóval hajrá, és kérünk majd képet rólatok :P
süti beállítások módosítása