2008.09.10. 23:25

Tudtam, hogy amikor minden tök szépnek és jónak tűnik, akkor beüt valami igazán kemény! :) Itt volt ma egy jó barátom, dumálunk, pont mesélem neki a tegnap estét, erre anyám szól, hogy keresnek. Kimegyek, és a szomszédcsaj van itt, hogy itt van nála az "Andi", és akar beszélni velem. Kb. fél órával ezelőtt mondtam a havernak, hogy tuti még a héten megkeres, és elmondja, hogy mennyire megbánta... Később átmentem, elkezdte mondani, hogy mi a pálya, aztán a nyakamba ugrik, ölelget, csókolgat, olyan volt, mint egy kiscica. És itt a bökkenő... Ugyebár pár ismerősnek mondtam, hogy soha egy nőt nem kívántam még, mint őt. És elkezdett így viselkedni... Pedig elhatároztam, hogy átmegyek, meghallgatom, megmondom neki, hogy tegnap este már megmondta, hogy mi legyen, és hazajövök. Gyenge vagyok na. A végeredmény, hogy vele sem akarnék kicseszni, viszont a MÁSIK lány, akit lehet, hogy hétfőn látni fogok, fontos nekem. És ha úgy alakulnak a dolgok, még komoly is lehet a dolog. Viszont akkor tényleg lépnem kell valamit. Szóval ebben a pillanatban kb úgy vagyok, hogy ez is jó lenne, meg az is jó lenne. Viszont tisztában vagyok vele, hogy egyszerre a kettő semmiképp nem fog menni, meg hát nem is akarnám. De nem tehetek róla, hogy kívánom! És ha belegondolok, hogy már július 16. óta... Ejjj... És hagyta, hogy simizzem, sőt még élvezte is. Pedig mindig amikor simogatni akartam, mondta, hogy nem szereti. Ejj, basszus, mit nekem részecskegyorsító! :) A nőkhöz képest csak egy fakocka. Ja, és azt nem is mondtam, hogy lehet, hogy szombaton nálam alszik... Szóval a lényeg, hogy kurvára két tűz között vagyok, és ezt így ebben a formában kibírom röhögés nélkül. És a végére egy jó barát kívánságára: BAZDMEG!!!!!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr90657992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izuru 2008.09.10. 23:59:53

Hali, Jószerencsét, Ahoj.
Csak hogy vulgáris legyek: Húzd meg fiam, oszt jóvan. Lehet nem is kell, csak testi vonzalom. Különben is, ki felé tartozol hűséggel? És köztudott tény: Ha már rég, akkor nagyon hamar... Na mindegy. Ha mégis valami régi elvek közt tengődsz akkor meg LÉGY FÉRFI (bwuha) és tarts ki az elhatározásod mellett. Ami v. aki NEM az Andi. Hát nehéz helyzet, de az én meglátásom szerint az Andi csak játszogat. Hát játsz te is. Úgyis lelépsz. Shakespeare:
" Az vagy nekem mint testnek a kenyér
Tavaszi zápor, fűszere a földnek."
Próbáld ki, fiatal vagy, aztán menj tovább. Fair Play. Pont mint ő. Persze becsontosodott eszmék szerint, ez módfelett rút dolog, de ez itt az atomkor. Na mindegy befogom, sok lesz.
Mai ars poeticám: Én és a skizóim. Tömegnyomor.

Shiftleader 2008.09.13. 13:53:18

Fecó!!!!! Ne légy pancser!!!!!
Mit fogsz mesélni az unokáidnak?
Hogy lelkiismereti okokból kihagytál egy-több numerát,
vagy hogy elkaptad fiatalságod összes nuniját????
Én tudnám , hogy mire akarok büszke lenni vénségemre!
Ne légy pancser!!!!!!!
Amúgy kurva jó a blogod.
Csak így tovább.......

csakegysrác " a szomszédból" · http://csakegysrac.blogol.hu 2008.09.30. 06:02:55

Hali pajti!

kezdeném vulgárisan ezt jól megszoptad...Dinomabban fogalmazva, lehet hogy nem kéne szegény kiscsajt etettni "ottan" ha neked az Andi a kivánósabbik fajta... Vagy ha mégis eteted ne a másikkal enyelegj, összetörtem már egy szivet így :S :(...nem jó érzés volt...végülis nekem mind1 te életed úgy teszed tönkre ahogy akarod szuverin jogod...De talán annyit megengedsz, hogy észérvekkel gyözd meg magad...
süti beállítások módosítása