A Cél

2009.01.10. 23:45

Le letem koccoltatva szokás szerint. De annyira nem bánt, mert van mibe kapaszkodnom. Jó, persze, azért nem tagadom, van bajom rendesen, de amikor feljöttem, és elkezdtem kalkulálni, rájöttem, hogy egy több éves álmomat megtudom valósítani, ha ügyes vagyok. Attól a pillanattól kezdve az álom megszünt. És ugye mondják, hogy hogy az anyag nem vész el, csak átalakul, na, ez ezzel is így történt. Az álomból CÉL lett. Ésha én valamit a fejembe veszek, és olyan dolog, ami CSAK rajtam múlik, akkor sem isten, sem ember el nem tántorít! Na szóval a lényeg, hogy amikor minden kötél szakad, és megkérdezem magamtól, hogy mit keresek itt, akkor eszembe jut, hogy nekem egy célom van, és azt tűzön-vízen át meg kell valósítanom. Ez tartja bennem a lelket. Ez az, amiért nem szabad befordulnom, mert végig kell csinálnom bármi áron. Különben sem akarom lekötni magam, mert ha dobbantani kell külföldre, akkor ne legyen senki, és semmi, ami visszatart. Most sokan azt gondolnák, hogy ezzel is csak nyugtatom magam, de nem. Nem érdekel, hogy ki mit mond, mit gondol, nekem az pont elég, hogy én tudom, hogy honnan jöttem, és hova tartok. És nem, nem a méreg beszél belőlem. Nem is a csalódottság. Annak az időszaknak egy ideje vége. Most csak egy a lényeg: Végig kell csinálnom! És most nyílvánosan is megfogadom azt, amit magamnak már megtettem egy ideje: 2009. December 24-re BOLDOG tulajdonosa leszek egy Honda Civic CRX Del sol VTi-nek!

Ámen

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr73870094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.01.27. 03:33:28

kívánom neked,hogy teljesüljön az álmod decemberre!
süti beállítások módosítása