Átok

2009.01.10. 01:12

Üdv Újra!

Jó sokáig nem jelentkeztem, ami kb. azt jelenti, hogy nagyjából zökkenőmentes volt az életem, vagyis nem volt nőszemély, aki felkavarja. Röviden, ami eddig történt: az otthoni kiscsaj nem is köszön azóta, mondjuk kb kétszer találkoztam vele, mióta feljöttem. Az itteni... hmm... :) mondjuk úgy finoman, hogy kicsit át lettem baszva, mint szar a palánkon. De lényegtelen, kb csak akkor jut eszembe, amikor megkérdezi valaki, hogy mi a pálya vele. Nnna..

Kicsit visszaolvastam a bejegyzéseket, aztán kb az jött le, hogy az író élete kb olyan lehet, mint egy elcseszett emóé. :) Bocs emók, nem akartam személyeskedni! :) Na de had sírjon kicsit megint a szám, mert mi másért is csináltam a blogot...

Ja, amúgy BUÉK mindenkinek. :)

Jólvan, nem húzom az idegeket, jöjjön a legújjab zsíros falat, amin el lehet rágódni:

Megismertem egy lányt... Nem. Rosszúl kezdem. Van a melóhelyen egy leányzó, akivel kb olyan viszonyban voltam, hogy "helló-helló". Az ünnepekre hazamentem, és elkezdtünk msn-en[köszi Microsoft! :)] beszélgetni. Elég hamar megértettük egymást, visszajöttem, találkoztunk, blablabla... A részletekbe direkt nem megyek bele. ;) A lényeg, hogy most kb ott tartunk, hogy én szeretnék komolyabbat, ő meg szeretne egy kis időt. Józan ésszel azt mondom, hogy ha már időt kér, akkor régen döglött az ügy, de hogy legyen az embernek józan esze, ha azt elveszi a drága, kedves, imádnivaló gyengébbik nem?! :) Szóval dilemmában vagyok, hogy fiú vagyok-e, vagy lány, amúgy az orvosok azt mondják, ezt műtéti úton meg lehet oldani. :) Azért remélem, látszik, az írásomon, hogy korántsem vagyok olyan depresszív, mint ahogy azt a korábbi írásaim tükrözik, ez rézben köszönhető a 6 hónapos szanatóriumi kezelésnek, részben pedig annak, hogy rég elvesztettem az eszemet, vagyis nem tudok különbséget tenni a jó és a rossz között, nekem mindegy, csak valamilyen legyen. :) Komolyra fordítva a billentyűzetet, várom a tippeket, a helyes megfejtők között kisorsolásra kerül egy kakasnyalóka, valamint egy turbórágó, és a fődíj egy sárga hangszóró piros zsínórral. :) Csak ennyit akartam. Ja, a cím azért az ami, mert lassan hajlamos vagyok azt hinni, hogy valami átok ül rajtam, mert ahogy kezd alakulni valami, mindig szar kerül a ventillátorba. Ami ugye nem jó. Na jóccakát mindenkinek! Csók

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr38868551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása