:S

2009.01.15. 03:36

Uhhh... Miért van az, hogy elhatározom, hogy TÉNYLEG átlagos napokról fog szólni a blog, de nemigazán akar összejönni? :S Mondjuk az is igaz, hogy azért kezdtem el az egészet, hogy kiadjam a felgyülemlett feszültséget, vagy nem tudom, hogy nevezzem. Na, a ma este, hogy ne unatkozzon senki: Tegnap este megismerkedtünk az erkélyszomszédokkal, akik persze, hogy lányok. Megbeszéltük, hogy elmegyünk ma egy helyi szórakozóhelyre, amihez mellesleg volt "szerencsém". Elkezdtünk inni, közben az erkélyen beszélgettünk a lányokkal. Felvetettem, hogy mi lenne, ha átjönnének, közben telefonszámcsere is volt. Átjöttek, de eléggé elszartuk. Na mindegy, nem is ez a lényeg, a hölgyemény számát már rég ki is töröltem a telefonomból. Közben beszélgettem a kedves hölgyeménnyel, akiről volt szó egy,  vagy két bejegyzéssel ezelött. Minden szépen ment, amíg nem eresztett el egy olyan poént, ami nekem nem tetszett. Mondtam neki, hogy hagyjuk a témát, de nem igazán ment. A vége az lett, hogy bunkó vagyok, és nem jön többet hozám. Tök jó. :S Csak ezt akartam leírni. Úgy terveztem, berakok egy képet a bejegyzéshez, ami egy "fuck"-oló kezet mutat, de meggondoltam magam, mert az olyan lenne, mintha Neki szólna. Jó éjt mindenkinek. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr84878848

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

victory87 2009.01.19. 22:34:39

Szijjja!Én csak javasolni tudom,hogy ne rakjál be olyan képet,hátha a lány megsértődik.....................És nem segít mosogatni:)
Amúgy várom a folytatást:)
süti beállítások módosítása