\(^ ^)/~

2009.01.27. 02:17

Éjjel egy óra múlt tizenkilenc perccel, én meg ötkor kelek. :S Mostanában átálltam az éjszakai életre. Részben, mert nem csinálok semmit, részben meg nem tudok aludni. Általában délelött szunyálok pár órát. Most már 1:38. Nem tudok összeszedni 15-20 értelmes mondatot, amit képernyőre vethetnék. Egyszerűen nem fog az agyam, de még is késztetést érzek, hogy írjak. 2:02. Három óra mulva kelek. De annyira nem tud érdekelni. Igazából nem sokminden van, ami mostanában érdekel. Van egy célom, azaz mondhatni másfél, de a másik nem csak rajtam múlik. Na mindegy. Három hete csak azt hallom, hogy a héten lesz fejlemény melóügyben. Na, ez azért érdekel. :) Mert ha nincs munka--> nincs pénz--> nincs csodamasina karácsonyra. Persze még utolérhetem magam bőven, nem vett el az esélyekből semmit, de mégis csak jobb lenne dolgozni. Azt mondta a főnököm, hogy nem akarnak elengedni, és lesz meló vagy itt, vagy máshol. Olyan jó csa ksodródni az árral, nem stresszelni semmin, csak lenni. Azt hiszem, hosszú idő óta kiegyensúlyozottnak érzem magam. Azért nem esek pánikba, mert tisztában vagyok a képességeimmel, és tudom, hogy bármelyik pillanatban azt mondom, hogy "állj!", és már is úszok az árral szemben. Most így visszaolvasva tök értelmetlennek tűnik ez a bejegyzés, de az sem érdekel. :) Publikálom. :) Viszont ígérem, a következő izgalmasabb lesz. :) Addig is tsók mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr6905294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.01.27. 02:47:00

szép ébredést.beleolvasgattam a blogodba.választhatnál egy szebb sablont.írhatnál gyakrabban,akár minden nap.és az intimitást sem kéne kihagyni.sikeresebb lennél.lásd az én blogom.7 hónap után ötödikként lettem a hét bloggere.és még mindíg csak 21-en vagyok a több tízezerből.fotókat is használhatnál gyakrabban.sok sikert a naplóíráshoz.

csakegysrac 2009.01.27. 02:50:33

@RUSZKIBAKA: Köszönöm a jótanácsokat, megszívlelem. :) Gratulálok a bloghoz, csak így tovább!

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.01.27. 02:53:59

köszi "csakegysrác" sok sikert neked.és váljanak valóra az álmaid.jó éjszakát.vagy jó reggelt,ahogy tetszik.csinálok neked linket nálam.ha gondolod te is megtehetnéd.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.01.27. 03:10:15

köszi a liket.kíváncsian várom,milyen új sablont választol.és a remélhetőleg napi rendszerességgel íródó bejegyzéseket.

csakegysrac 2009.01.27. 03:12:25

@RUSZKIBAKA: én kösz, a sablont még majd megálmodom, az is lehet, hogy marad, mert már úgy a szívemhez nőtt. :)

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.01.27. 03:41:29

végig olvastam a blogot.nagyon rendes,józan gondolkodású fiú vagy.olyan amilyennek ebben a korban lennie kéne mindenkinek.tetszenek az írásaid.szeretem a stílusodat.csak így tovább!ezt a sablont meg majd elfelejted és megszereted az újat.nekem is volt már jónéhány.ha új a sablon akkor jobban lesz kedved az íráshoz is.majd meglátod.teljesen újnak érzed magad,mintha kicseréltek volna.ez a sablon tényleg nagyon öreges.szerintem.nem egy ilyen fiatal srácnak való.és várom az új bejegyzéseidet is..szép hetet kívánok neked!

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.01.28. 16:33:13

bár már nem vagyok tinédzser,de jó ez a julien jewel szám.mivel imádom az elektronikus zenét.mikor írod már a következő posztot?

csakegysrac 2009.01.28. 16:52:37

@RUSZKIBAKA: este szerintem lesz új poszt, amúgy én inkább breakbeat-es vagyok, kevés olyan minimal van, amit meghallgatok.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.01.28. 17:15:55

én mindenevő vagyok,ami igényes zene..alig várom az új posztot!és könyörgöm;új sablont!
süti beállítások módosítása