Reggel

2009.01.29. 08:33

Szépjóreggelt mindenkinek!

Újra itt vagyok, "frissen és üdén". Fél négykor nagynehezen elaludtam, elötte megnéztem egy filmet. Fél hétkor arra ébredtem, hogy egyik lakótársam, aki éjszakás volt, mondja, hogy megfagyott a hó, és délig esni fog, és rohadtul csúszik minden. Rögtön tudtam, mire gondol. :) felöltöztem, és mentünk a városba kicsit "feszültésglevezetni". Hihetetlen, hogy alig egy picike hó esett le, és ennyitől sok helyen már is nincs áram Zala- és Vas megyében. A lényeg, hogy nem mostanában keltem fel ilyen korán, és most azon elmélkedem pont, hogy feküdjek-e vissza egy kicsit, vagy kezdjek magammal valamit. Azt hiszem, marad a második. A következő a terv: felkelek, betolok egy kávét, egy cigi kíséretében, aztán lezuhizok, lemegyek a boltba, és eldöntöm, hogy milyen kaját kéne ma csinálnom, aztán még mosnom is kéne, ja, és a hajamat le kéne nyírnom, mert már akkora, mmint a Koncz Zsuzsáé. :) Ami nagyjából fél centit jelent nálam. Ahogy haveromnak mondtam tegnap, eldöntöttem, hogy addig növesztem, amíg le nem vágom. :) Közben eldöntöttem, hogy felkelek, és cselekszek. Lehet, el is nézek a városba pár képet ellőni, csak várok, amíg eláll a hó, mert nem akarom, hogy elázzon a gép. További szép napot kívánok mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr8909696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.01.29. 10:43:15

nálad mit jelent a "feszültséglevezetés" a városban?nálunk nem esik semmi csapadék.ezer ágra süt a nap.várjuk a képeket nagyon!

csakegysrac 2009.01.29. 10:49:58

@RUSZKIBAKA: Drifteltünk egyet jó szokás szerint. :) Tudod, kézifékes 180 fok, meg kanyarban gázfröccs, autó segg kidob, stb. :) Otthon [Pécsen] sincs semmi, eső volt, ne mis akarják elhinni, hogy itt szakad a hó. A képek még nem 100, hogy elkészülnek, meglátom, hogy mennyire végzek időben

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.01.29. 10:58:50

csak vigyázzatok magatokra.nem tőled kórházi beszámolót olvasni.várom a képeket.magatokról is rakhatnál fel..ui:válaszoltam neked a blogomon..
süti beállítások módosítása