Én

2009.02.04. 00:56

 

Sokáig úgy voltam vele, hogy névtelenűl csinálom a blogot. Ami persze elég elvetélt ötlet volt már akkor, amikor elkezdtem, mert nagyrészt a szemléyes ismerőseim látogatják az oldalt, másrészt, aki ismer, de nem tudja, hogy én vagyok a szerző, előbb-utóbb úgy is rájön, mert a hétköznapjaimról írok. Elgondolkoztam ma, hogy kinek, és miért is írom a blogot. Arra jutottam, hogy részben magam miatt, hogy ki adjam azt, ami bennem van, legyen az düh, boldogság, bánat, vagy bármi. Persze az ilyen célokra van a privát napló, de mint már írtam, részben magam miatt. A másik oldalon ott vagy te, aki a monitor elött ülsz, és ebben a pillanatban is ezeket a sorokat olvasod. Hogy miért írok másnak? Nem tudom. De ha valaki esetleg jobb kedvre derűl tőle, vagy esetleg okul, vagy netalán csak pár perc szórakozásra talál, már megérte. Na de hamár én vagyok a bejegyzés témája, akkor kicsit magamról. Ennél a résznél kicsit megálltam, elgondolkoztam, hogy mit is írhatnék. ide. Elég sokmindent leírhatnék ide, elkezdhetném sorolni a rengeteg rossz tulajdonságomat, azt a kevés jót is, amit kitartással meg lehet találni bennem, de akár írhatnék a szokásaimról, vagy akár száraz tényket, kissebb önéletrajzot, írhatnék arról, amit eddig elértem, vagy a vágyaimról, rengeteg mindenről. Azt hiszem nem tudok magamról írni konkrétan semmit. Annyit már talán megtudhatott az, aki rendszeresen olvas, hogy eléggé társas lény vagyok, és fáadhatatlanul keresem azt, akiben megbízhatok, akivel tördhetek, stb stb. Nem, nem a "nagy Ő-t" keresem, nem is hiszek már hosszú ideje abban, hogy létezik ilyen. Ismét eltértem a témától. Hogy ki is vagyok én? A válasz egyszerű: Csak egy srác

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr56921577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mechtild 2009.02.09. 23:10:01

hihi rólam gondoskodhatsz:D megengedem:D szóval... megtaláltad az embered:D

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.02.24. 22:36:53

ez a poszt valahogy kimaradt.te nem csak nagyon rendes srác vagy,de nagyon jóképű és helyes is.(bocsánat,remélem nem haragszol meg,hogy leírtam)

csakegysrac 2009.02.24. 23:01:48

@RUSZKIBAKA: Igazság szerint elfelejtettem publikálni, és egy jó hét múlva tűnt fel. :) Nem haragszok, hogy leírtad, de azért vitába szállnék... :)

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.02.25. 10:04:26

nekem pont az ilyen férfiak a zsánereim.ha olvasol,tudhatod.de ez ne vedd zaklatásnak.tudom,hogy heteró vagy..számomra mégis ilyen az álompasi..nem zaklatlak...csak csodahelyes,iszonyat jóképű macsó vagy..nem is értem,hog mi a gond a csajozással..azt szokták mondani..minden ujjadra száz juthatna..ne legyél kishitű,mert tényleg fantasztikusan vonzzó férfi vagy..bocsánat mégegyszer..bárcsak csaj lennék..a sírig hűséges lennék hozzád..de ezt ne vedd zokon..csak megjegyeztem,hogy te vagy a zsánerem..ha olvasol,tudhatod..mégegyszer bocsánat csakegysrác!!!

csakegysrac 2009.02.25. 11:17:22

@RUSZKIBAKA: Köszi szépen, ezt bóknak veszem. :) Nem veszem egyáltalán zokon, mindig is értékeltem az őszinteséget. De mindettől függetlenül még mindig nem érzem, hogy olyan jó lennék. :) Azért köszi

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.02.25. 20:04:20

úgy aggódtam,hogy megszidsz érte.legyen kicsit több önbizalmad.és ne értékeld magad alul.boldog lehet az,aki megkaphat téged.soha ne pitizz senkinek,mert nem méltó hozzád.ahogy a fotódat nézem,nagyon sok lány örülne,ha szóba állnál velük.hidd el,hogy nem jó vagy,hanem szuperjó. egy jószívű,széplelkű csodahelyes pasi.jó éjt!

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.02.26. 10:28:03

írhatnál már újabb bejegyzést..fotókat is rakhatnál fel..ha van időd..
süti beállítások módosítása