2009.02.08. 01:01

Éreztétek már úgy, hogy teljesen hasztalanok vagytok? Hát én most úgy érzem. Én vagyok a cipő, amit a lábnélküli nyúl kapott. Azt hiszem, most érzem igazán, mit is jelent az írónia, főleg, hogy még mosolygok is rajta. Amúgy a legjobban sokszor saját nyomoromon tudok nevetni. Az emberek azt hinnék, hogy milyen boldog élete lehet ennek a srácnak, csak vigyorog. De nem hiszik. Nem hisznek semmit. Még jó, hogy nem vagyok egy szuicid típus, mert már rég befarcoltam volna. :) De nem. Imádom az életet még a legkeserűbb pillanatokban is. Félreértés ne essék, ez a pillanat nem azok közé tartozik. Ez csak egy átlagos srác átlagos pillanata.Már több, mint egy hónapja halgatom, hogy "jövő héten lesz meló". Már több, mint egy hónapja nem láttam azt, aki egy kis színt hozna a szürke hétköznapjaimba. Már több, mint egy hónapja szószerint csak egzisztálok, azaz eszek, iszok, ürítek, és alszok. Hogy miért vagyok még itt? A bizalom a megfelelő szó. Bízok benne, hogy "jövő héten lesz meló", bízok abban, hogy egyszercsak felbukkan a lány, akinek a gondolatától is kellemes érzés jár át, bízok benne, hogy rendeződnek a dolgaim, és tovább haladhatok a céljaim megvalósítása felé. És bízok benne, hogy nem lesz úgy elszarva ez az évem, mint ahogy kezdődött. Biztos vannak, akik most csóválják a fejüket, és azt mondják, hogy naív vagyok. Én inkább optimistának mondanám magam. de lehet, hogy még is csak hiszékeny vagyok. De ahogy a mondás tartja: "A hiszékenység a lelki jóság jele."

Ennyi

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr35929453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.02.08. 04:20:32

a végére megnyugodtam.mégiscsak az optimizmusod fog győzni,és túl leszel hamarosan a válságon.van aki egész életében "egzisztál"..bírd ki még egy kicsit..rád fog találni a szerelem.nagyszerű,helyes,fiatal fiú vagy!mi kéne még?munkád is lesz.de ha nem,tovább kell állni..egy másik városba..fel a fejjel barátom!üdv:r.baka

csakegysrac 2009.02.09. 00:24:41

@RUSZKIBAKA: Köszönöm Barátom, a próféta szóljon belőled ;) Van 1-2 fejlemény, de most már lusta vagyok, a holnapi bejegyzésben benne lesz. Nyugodalmas jó éjszakát!

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.02.09. 06:13:47

Írhatnál gyakrabban és bővebben..ha úgyis ráérsz..

Tevagyokaz 2010.02.06. 01:36:35

Ez mennyire jó bejegyzés! Kb mint én. Nem akarok önygilkos lenni de azért mégis jól esne néha megszűnni egy időre, aztán ha minden rendbe jött vissza kerülni. Még nem olvastam el a többi bejgyzésed, de majd melfogom :)
süti beállítások módosítása