Itthon (?)

2009.02.14. 00:33

Itthon vagyok. De valahogy mégsem érzem úgy, hogy Itthon. Még csak tegnap este értem haza, de már tiszta depresszív vagyok, minden bajom van. Volt lakótársam, aki debreceni, lejöt Pécsre, itt aludt nálunk, meg ma este is, holnap délelött cuccol, talált albérletet. A maradék két emberke is pécsi, tehát a társaság megmaradt, de semmi nem ugyanaz. Igaz, hogy rég nem láttam azt a bizonyos lányt, tehát kb ott tartok, ahol eddig, de mégsem. Érzem a távolságot, ami köztünk tátong, és meg vagyok rémülve, mint egy kisgyerek. Miért érzem úgy, hogy mire sor kerül arra, hogy visszamegyek [és visszamegyek!], már nem lesz az, mint volt. Az most erős kifejezés lenne, hogy nem fog "várni", de annyira érzem, hogy nemsokáa bejelenti, hogy van valaki, aki bejön neki, aztán pár nap múlva majd hogy összejöttek.... Áhh, szar ez a helyzet úgy ahogy van. Utálok mindent

Boldog Valentín Napot mindenkinek

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr63942028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.02.14. 17:04:42

neked is boldog valentint.bár én nem értek vele egyet.biztosan meg fog várni a lány.nem vagy te egy elveszett gyerek.a költözések után meg én is furán érzem magam!fel a fejjel fiú!

csakegysrac 2009.02.14. 17:21:56

@RUSZKIBAKA: Köszi szépen a biztatást, rendes vagy. Ez a része már nem rajtam múlik szerintem. A költözésekről annyit, hogy elég sokat költöztem életem során, már hozzászoktam. Itt nem a helyváltoztatásról szól a dolog... :(

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.02.15. 06:28:45

tudom én..nagyon jól..ha véletlenül mégis elmenne ez a vonat'..te annyira helyes,rendes,fiatal fiú vagy,hogy akad minden ujjadra száz bombázó szerelmes nő..csak legyél bátrabb,határozottabb és kezdeményező..ne lássák rajtad a gyengeséget és a túlzott rajongást,mert olyankor szoktak ejteni..ne te fussál utánuk..úgy alakítsad,hogy teérted epekedjenek..nekem is ez volt a tévedésem egész életemben..mármint,hogy nagyon is kimutattam a ragaszkodásomat és az érzelmeimet...nem szabad...mondom én..de mégis így teszek,a józan ész ellenére..

victory87 2009.02.15. 18:22:58

Szia!
Örülnék neki,ha ilyeneket nem irnál ki.
Megnyugtatlak ilyen tervem nincs kilátásban:)
Pusszantlak!

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.02.22. 05:53:45

csakegysrác:mi van veled?nagyon eltüntél..
süti beállítások módosítása