Ahogy ígértem....

2009.03.30. 18:35

Üdv!

Ahogy ígértem, írok. Nem, nem történt semmi említésre méltó, csak ugye ha már átlagos napokról van szó... ;) Itt vagyok faternál, éppen rotyog a kakaspörkölt, jó kis kapros-túrós galuska lesz mellé. Már ahogy leírom, összefut a nyál a számban. :) Igazából nem terveztem, hogy írok ma, csak hallgattam a My Dying Bride-tól a Roads-ot, és eszembe jutottak azok a napok, amikor írnom kellett, mert megőrűltem volna, ha nem írom ki magamból a bánatot. Most meg a Led Zeppelin-től megy a Stairway to Heaven. Hm... Csupa elgondolkodtató, depresszív zene. :) Most arra tökéletesen megfelelnek, hogy eszembe juttassák, hogy voltak olyan percek, napok, hónapok is, amikor nem voltam ennyire optimista. Különben is, nyakunkon a tavasz, kezdenek tombolni a hormonok, beindul az Élet. :) Imádom! Bár a kedvenc hónapom, a május nincs itt még, de érezni a levegőben már egy icipici vibrálást, ami plusz energiát ad, és reményt, hogy jobb lesz az év, mint ahogy kezdődött. Na, most akkor jöjjön egy kis Gary Jules, és a Mad World. :) És hoppá, hova ugrott a lejátszási lista? Az egyik nagy nagy kedvencemre, a Metallica-tól az Unforgiven III-ra. Mind a hárokm Unforgivent szeretem, de azt hiszem, ez áll legközelebb a szívemhez. Nem tudom, mi van velem, december óta csak Breakbeat-et hallgatok szinte, de most valahogy felszínre jöttek az örök kedvencek. :) Na de elég a zenei világomból. :) Megpróbálok gyakrabban jelentkezni, nem úgy, ahogy az elmúlt hónapban tettem. Addig is mindenki élvezze ezt az "előtavasz"-t, és ne feledjétek, ez még csak a kezdet! ;)

Üdv

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr641035725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.03.30. 20:59:28

nagyon örülök neki,hogy legalább TE boldog vagy!kívánok neked minden jót!jó olvasni,hogy kijöttél a depresszióból!remélem a kakastól a férfiasságod is megtáltosodik,bár arra eddig sem panaszkodtál.jó,hogy végre írsz,és jókedved van..hiányzott már nagyon,hogy írjál!hajrá fiú!drukkolok neked,hogy minden sikerüljön.TE egy nagyon értékes ember vagy!

csakegysrac 2009.03.30. 21:05:46

Köszi szépen. :) Azért az, hogy "boldog" vagyok, túlzás, inkább úgy mondanám, hogy jól érzem magam a bőrömben. :) Nemsokára jelentkezek! :)

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.03.31. 05:11:54

írhatnál minden nap ,ha mást nem;egy-két sort..
süti beállítások módosítása