Húsvét

2009.04.13. 18:23

Üdv mindenkinek! 

Először is mindenkinek Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok! Igazság szerint nem vagyok oda ezért az ünnepért, inkább a gyerekeknek szól, meg lehet, hogy azért sem, mert tavaly megtudtam, hogy nem is létezik a nyuszi. :P

Tegnap megint lóközelben voltam. Azt tudni kell, hogy nagy lóőrűlt voltam, de amióta faterék felszámolták a lovardát, nem nagyon lovaztam. Tegnap lementünk vidékre nővéremékhez, és kivittünk két lovat. Az egyiknek majdnem 180-as marja van, és nekemez a gyengém, mert ugye a 183 centimmel elég bénán festenék egy kicsi lovon. :) Amúgy tegnap délelött kezdtem el írni a bejegyzést, csak szokás szerint rohangáltam. :) A húsvét csendesen telt, habár a ma reggelt nem annyira mondanám annak. :) Bátyám itt aludt, reggel amikor felkeltünk, megcéloztuk anyámat egy vödör, és egy lavór vízzel, amikor vele végeztünk, mentünk át a szomszédnőhöz ugyanezzel a felszereléssel. :) Aztán jött haver, megnéztünk egy filmet, most meg itt koptatom a billentyűzetet. Nagyjából ennyi. Legyetek jók! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr791062818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.04.14. 08:00:01

Neked is Boldog Húsvétot!Én sem szeretem az ünnepeket.Egyébként sem nagyon járnak már az emberek locsolni,tojást gyűjteni,stb..Inkább a zabálásról és ivásról szól,mint a karácsony!Azért remélem,Anyukád nem fázott meg a locsolástól..A lovakat én is nagyon szeretem,bár engem már csak egy dinoszaurusz bírna el a hátán..

csakegysrac 2009.04.14. 15:24:49

@RUSZKIBAKA: Ha ez megnyugtat, én is 86 kiló vagyok, amikor Egerszegre mentem, még 91 voltam... :)

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.04.14. 19:51:33

@csakegysrac: Én inkább nem mondom meg mennyi..igaz,már régóta nem is mérem..De neked biztosan jól áll..elnézve a fényképedet,amin nagyon vonzó pasi vagy..juteszembe..fotókat rakhatnál már fel magadról..és amiről fényképezel..
süti beállítások módosítása