Üdv!

Szombaton volt Balatonfüreden a második tuningtalálkozó. Haver mondta, hogy el kéne menni. Ugyanekkor volt Kiskunlazacházán Honda találkozó, de az a haver, aki ment, tele volt, úgyhogy nem fértem be. Szóval maradt Balatonfüred. Néztem videót a tavalyiról, hááát, elég sovány volt a felhozatal. Azzal nyugtattam magam, hogy mivel az első volt, azért nem volt nagy eresztés, majd idén jobb lesz. A végén úgy indultam el, hogy csakazért megyek, hogy ne csináljak segget a számból. Szigetvárig busszal mentem, ott felvett haver a Skoda Rapiddal. :) Az első meglepetés a kompnál ért minket, 2360 ft volt, ráadásul nem oda-vissza, hanem csak egy útra. Amint odaértünk, jött a második meglepetés, ami az elsővel ellentétben igencsak kellemes volt. Előttünk kanyarodott be egy Nissan Skyline R33 GTR [a képen az ezüst], ami már nem volt rosz indítás, mert az országban van belőle 4-5 körülbelül. Aztán elkezdtek szállingózni az autók, volt, ami kicsit sufni-tuning jellegű volt, volt ami kissé el volt túlozva, és 1-2 darab, amire bátran mondhatom, hogy mestermű. Az egyik legigényesebb egy 100-as skoda volt, amiben nem csak az utastér volt tiszta bőr, hanem a motortérben(!!!) is volt, mint pl. légszűrőház, motorháztető belső része, stb stb. Aztán jött a hatalmas meglepetés. Ahogy már említettem, ugyanakkor volt Kiskunlazacházán Honda találkozó, így nem számítottunk arra, hogy akár egy Honda is lesz Füreden, ezzel ellentétben volt pár 6gen hatchback, 5gen, aztán egyszercsak begurult egy szép Prelude, mögötte pedig egy Del Sol. Nem szeretem a lila színt autón, és az a szány, ami az autón volt, lenne az utolsó, amit egy Del Sol-ra raknék, de ahogy megláttam, kerestem a zsepit, amibe hokizhatok. :) 

Aztán késöbb haverral elmentünk haverral megnézni a várost, persze a kocsit ott hagytuk. Bő másfél órát sétáltunk, és azt kell mondanom, hogy az északi part egyszerűen csodálatos. :) Megbeszéltük, hogy a nyáron felmegyünk páran vadkempingezni. :) Azt is megbeszéltük, hogy jövőre külön kocsival megyünk fel, én a VTi-vel, ő pedig egy 130 RS-sel, amit idén kezd el építeni, a karosszéria meg van már neki üvegszálból amúgy. A lényeg, hogy nagyon nem bántam meg, hogy elmentem, tetszett az egész, úgy ahogy van. Május elsején pedig úgy néz ki, megyünk Taszárra gyorsulásra, remélem, nem szól közbe Doktor Lóvé.

Mindenkinek további szép napot/hetet/tavaszt!

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr771075832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.04.20. 21:47:25

Örülök,hogy jól vagy!Nagyon lelkesen tudsz írni a járgányokról.Köszönöm,hogy megnevettettél..a zsepis sztorival.

csakegysrac 2009.04.20. 22:01:56

@RUSZKIBAKA: köszi, remélem, te is jól vagy! Hát mit mondjak... Ha meglenne a "cerka", többet foglalkoznék vele, mint a nőmmel. :) Haver mondogatta régebben, hogy az autód nem csal meg, nem nyekereg, nem hagy el, csak amikor te akarod! :) A zsepis sztoriról annyit, hogy elég közel álltam hozzá. :P

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.04.20. 22:04:15

@csakegysrac: Ez már a XXI.század.Amikor autóval is csinálják az emberek...
süti beállítások módosítása