2009.05.27. 22:25

Üdv!

Elérkeztem az ötvenedik posztomhoz. Nem számoltam, csak kíváncsiságból megnéztem a profilomat, és láttam, hogy 49 van eddig. :) Lehet, hogy ha nem látom ,nem mis írok. :) Nah, röviden, hogy mi van velem: Komáromból az elbeszélgetés előtti napon szóltak, hogy most nem kellünk, csak egy ember. Szóval ez leves. Haver még nem vette meg a "békát" [ közben el is nevezte a zöld skodát:) ], még gondolkozik rajta, szóval azt sem kezdtük el. A cerka projekt lehet, hogy még idén megvalósul, mert gondolkoztam, meg hánytam-vetettem a dolgokat, és úgy döntöttem, az a 6gen orrú is jó lenne, mert 1: itt van a városban, 2: olcsó, 3: vti... :D. Szóval ha a közeljövőben találok normál melót, akkor nekiesek. Ja, és befejezem a jogsit is, mert igaz, hogy benzinnel megy az autó, de nem árt, ha van. :) Mellesleg beadtam az önéletrajzomat egy Szombathelyi elektronikai céghez, onnan várok választ, a másik pálya pedig Franciaország, és a szakácskodás. Haver szólt, hogy június elején eldől, hogy marad-e a mostani munkahelyén, és ha igen, akkor menjek ki mindenképp. Nagyjából ennyi. Ja, a legfontosabbat ki i hagytam! :) Megvettem az usb-s hangkártyát tegnap, amit kinéztem, mert ugye januárban ügyes voltam, és eltörtem a laptopon a jack-csatit. :) Ja, és van megint rendes netem, wi-fi router is, úgyhogy mobil vagyok a lakásban, sőt, még a ház előtt is. :) Nah, jóccakát mindenkinek. Üdv: F

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr711147816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.05.28. 15:18:04

Sajnálom,hogy nem jött össze a meló.Szakácsként miért nem akarsz itthon elhelyezkedni..Franciaország messze van..Sok sikert az autóvásárláshoz és a jogsihoz.És jó,hogy megint rendes a neted és nem kell kiülni a komnyhaablakba a wifi miatt..

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.07.08. 20:51:57

????????????????????????????????????????????????????????????
süti beállítások módosítása