Kelly

2008.08.12. 20:42

Nincs semmi témám, úgyhogy csak úgy írom, ami jön. Elég unalmas napom volt ma. Elmentem fateromhoz, dumáltunk, aztán jöttem haza, és csak nézek ki a fejemből, próbálom lekötni magam, de nem sikerül. Minden percben a leányzón jár az eszem. Egyszerűen nem lehet ennyi. A héten még várok, hátha felbukkan, aztán majd hétvégén utánajárok, hogy mi van vele.

Holnap jön hozzám egy nőnemű jóbarátom, "Kelly". Tök jó, hogy van, bírom nagyon. Mindig ápolja a kis lelkemet, tényleg számíthatok rá, amikor baj van. Szeretem. Nem úgy, hanem barátságból, de úgy nagyon. Holnap is jön filmezni, aztán megkapom a masszázs adagomat, persze cserébe simizni kell a kezét. :) De megéri ám! Egyszóval igazi jóbarát. Ha kell komoly, ha kell bolond. Általában az utóbbi. :) Ezt a bejegyzést neki ajánlom.

Köszönöm, hogy mellettem vagy te kis dinka! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr21613133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.01.27. 03:17:06

ezt most nem értem. kelly "csak" barátnő és még masszíroz is?

csakegysrac 2009.01.27. 03:19:56

@RUSZKIBAKA: persze. Kell ennél jobb? :) Asszem lépek alszok másfél órát. :) Látom, azért olvasgatsz. :) Jó"éjt" :)
süti beállítások módosítása