újabb átlagos napok

2009.01.29. 00:00

Na nézzük csak, mi is történt velem az elmúlt napokban.... Szombaton nagytakarítottunk a lakótársaimmal, aztán este volt egy kissebb "buli", de igazából a lejobb szándékkal sem merem azt a szót használni rá, hogy buli. :) Az a nap is eltelt elég hamar. Másnap ismét takarítás, aztán késődélután elborult az agyunk, és elkezdtünk fényképezni, előkerült lakótársam edzőruhája [ninjutsu-ra járt], a fakardja, és egy tubus ketchup. :) A végeredmény hatalmas nagy röhögés, iwiw-gyanús képek, és egy youtube-gyanús videó. :) Amúgy minden fel is került oda, ahova kell. A hétfő és a kedd eléggé összefolyik, mert éjjel ébren voltam, napközben aludtam. Nade. Egy elég forgalmas blogról megtaláltak[RUSZKIBAKA], és el lettem látva jótanácsokkal, jókívánságokkal. Mellesleg a blog linkje kint van oldalt. Az oldal arculata megváltozott kicsit, de ez nem véglges, lesz még ennél is újabb, csak meg kell még álmodnom egy egyedit, és ugye kivtelezni. A zene egyenlőre szünetel, úgysem szeretik sokan a BreakBeat-et rajtam kívül :) Tegnap este rohadtul elkezdett esni a hó, és meg is maradt. Nem is kellett több, haverral lementünk driftelni kicsit. A köténylemeze bánta, de ki lehet kalapálni. :) Szerintem ő sem bánja, mert körforgalomban egy egész kört kilinccsel előre menni nem olyan rossz élmény. :) Hétfő reggel óta tervezem, hogy kimegyek hajnalba ellövök pár fényképet, de elöször elaludtam, aztán az időjárás szólt közbe, szóval nem lett az egészből semmi. Ráadásul a photoshop lemezem is otthonb van Pécsen, itt meg nem tudom letölteni, mert mobilnetem van, és tilos a file-cserélő használata... :S Mindegy, ezt is megoldom valahogy. Lehet holnap össze kéne dobnom végre valami kaját, ami nem 10-15 perc alatt van kész, és nem zacskóból van. :) Majd meglátom mi lesz, lehet, hogy ellinkeskedem azt is, és eszek hideget, vagy rendelek valamit. :) Mellesleg lakótársam megjegyezte, hogy  el vagyok lustulva, mert mindig csak az ágyban lehet látni laptoppal az ölemben. Én azzal védekeztem, hogy enni is szoktam. :) Amúgy azt vettük észre így kollektíven, hogy nagyon összeszoktunk, és azok az apró ellentétek sincsenek már, amik régebben voltak. Olyanok vagyunk, mint egy boldog család, csak azt nem döntöttük még el, hogy ki az anyuka, mert 5, bocsánat, 6 hímnemű közül nehéz kiválasztani. Azért hatot írtam, mert bár öten lakunk az albérletben, az egyik volt lakótársunk visszajár rendszeresen, és olyan, mintha ő is itt lakna. Ja, azt a tanácsot is kaptam, hogy minden nap írjak. Elgondolkoztam, hogy mit, mert nem történik minden nap olyan dolog, amit meg kéne említeni. De rájöttem, miközben visszaolvasgatom ezt a posztot, hogy lehet a hétköznapokról is bőven írni, és ugye ha már átlagos napokról szól a cím, akkor illik hűnek lenni hozzá. :) Na, én léptem, és megpróbálok holnap is írni, de nem igérek semmit! ;)

A végére egy jótanács: Ne feledjétek, okos pilóta nem katapultál alagútban!

Jóccakát

F

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr46909469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakegysrac 2009.01.29. 00:14:22

Ja, még annyit hozzáfűznék RUSZKIBAKÁNAK, hogy tényleg obb így írni, hogy új az arculat! :) Köszi mindent (^^)

attila.1969. · http://attila1969.wordpress.com/ 2009.01.29. 06:05:55

Tényleg nagyon "szép lettél"..elég,ha a fejlécképez kicseréled a te egyik kedvenc képedre.a blog.hu-n van segítség a sablonszerkesztéshez.egy szakács ne rendeljen gyorskaját szerintem..hát,hogy ki legyen az asszony a hat közül..jobb ha megmaradtok heteróknak,de ha mégis máshogy alakulna sorsoljátok ki..nekem is mobil netem van..t-mobile..de mostmár hálisten korlátlan.szép napot neked.és írhatsz a szürke hétköznapokról is bátran..azok legalább annyira érdekesek,mint az extrább történetek..
süti beállítások módosítása