???

2008.08.16. 23:19

Egyre többen fogadnak arra, hogy a nyolc nap alatt megint összejövök az exemmel. Miért olyan nehéz megérteni, hogy nekem nem kell? Voltam ma egy családnál, akik nagyon jó barátaim. Szóba jött a kisasszony, és valamiért 100%-ig meg vannak győződve róla, hogy mire hazajövünk, ugyanúgy együtt leszünk, mint régen. Eddig csak olyan tippek voltak, hogy összefekszünk, most meg már szárnyra kapnak az ilyen gondolatok is. NEM! Nem fogunk összejönni, és ezúton üzenem a kedves barátoméknak, hogy egy hónapig semmi szex! :) Ha én is kibírtam, ti is kifogjátok! :) Amúgy bennem is felvetődött a kérdés, hogy mi lesz a nyolc nap alatt. Mert ugye egy szobában leszünk ketten, és hát nem is olyan régen még egy turbékoló pár voltunk. Maradjunk annyiban, hogy nem akarok semmit tőle. De mi van, ha véletlenül összegabalyodunk? Mert hát én sem fából vagyok... Amikor utoljára kaptam üzenetet tőle, akkor annyira szerelmes volt, hogy bizsergett, meg remegtek a lábai. :) Tudom, hogy viccesen hangzik, de hát én csak idéztem. Két dolog lehetséges:

a  még mindig szerelmes, és még mindig remegnek a térdei :)

b  már pofára ejtették, és nem bizsereg. De ha így van, akkor két dolog lehetséges:

a  összejár mással, és jól érzi magát

b  egyedül van. De ha így van, akkor két dolog lehetséges:

úgy viselkedik majd velem, mintha soha semmi nem történt volna köztünk [ennek az esélye kb a 0-val egyenlő]

b  normálisan viselkedik velem. De ha így van, akkor két dolog lehetséges:

Nem viszonzom

b  Viszonzom. De ha így van, akkor két dolog lehetséges..... :)

Na erről ennyit, ezt a végtelenségig lehetne folytatni.:)

Más:

Ma reggel megkaptam az első kommentemet, mégozzá egy olyan egyéntől, aki ugyanezzel a nick-kel blogol a blogol.hu-n. :) Sok szerencsét, látogatót, és kommentet kívánok neki! Be is rakom a linkajánlóba, én tuti olvasni fogom a blogját. :) Elvégre névrokonok vagyunk! :) Asszem mára ennyi, vár a jó puha [HIDEG, ÜRES] ágyikóm. Jóccakát mindenkinek! Pá

Holnap jelentkezek, addigra sok kommentet kérek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csakegysrac.blog.hu/api/trackback/id/tr41619188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakegysrac · http://csakegysrac.blogol.hu 2008.08.17. 07:09:05

Hmm...

Igazából nagyon egyszerűen eldöntötted a dolgokat. Azzal a kijelentéseddel, hogy NEM AKARSZ TŐLE SEMMIT, innentől szerintem az "A" "B" felvetéses dolog szükségtelenné válik. Attól hogy egy szobában vagytok még nem történik semmi olyasmi amit nem akarsz...Feltéve ha nem használsz ki minden lehetőséget...(bocs én is pasi vagyok, ennyire azért ismerjük a fajtánkat...)...Egy szó mint száz, NO ABS, NO AIRBAG, NO PARA!

csakegysrac 2008.08.17. 12:27:33

Köszi, hogy kiállsz mellettem! :) De ez az, hogy olyanokat mondtak, amin elgondolkoztam... Pl hogy azért nem hiányzik, mert nem látom, és amint meglátom, fellángolok, meg ilyenek. Meg hát olyanok mondogatják, akik tudják, hogy mi volt köztük. Na mindegy, remélem, neked lesz igazad! Igazság szerint ahogy közeledik a dátum, egyre bizonytalan vagyok.

csakegysrac · http://csakegysrac.blogol.hu 2008.08.18. 12:30:58

Hmm...akkor csak annyit tudok mondani élj a mának ;)
süti beállítások módosítása